Известие

Collapse
No announcement yet.

имам 156 1.8 променя обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • имам 156 1.8 променя обороти

    имам 156 1.8 променя обороти, всички настроики са в норми става въпрос когато колота е закачена на компютър

  • #2
    Re: имам 156 1.8 променя обороти

    Първоначално публикувано от Христо Емилов
    имам 156 1.8 променя обороти, всички настроики са ок
    Какво значи всички настройки са ОК Мисля че мога да оправя проблема
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      закачал съм колата на компютър и показателите са добре

      Comment


      • #4
        как променя обороти те - когато е на празен ход ли-опиши -как, кога и т.н.т
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #5
          когато спирам на скорост и в последния момент освободя и натисна спирачка на празен ход мисля че е малко нестабилна като работо

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Христо Емилов
            когато спирам на скорост и в последния момент освободя и натисна спирачка на празен ход мисля че е малко нестабилна като работо
            С тая "подробна" инфомация дет си дал,никой неможе да ти помогне, опиши по-подробно!
            Alfa156 Against All

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Христо Емилов
              когато спирам на скорост и в последния момент освободя и натисна спирачка на празен ход мисля че е малко нестабилна като работо
              чистил ли си моторчето за празния ход.
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Христо Емилов
                когато спирам на скорост и в последния момент освободя и натисна спирачка на празен ход мисля че е малко нестабилна като работо
                че то така е при всички коли

                Comment


                • #9
                  мойта не прави така
                  Alfa Romeo Stelvio 2.0T
                  Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

                  Comment


                  • #10
                    може да е от серво усилвателя на кормилото, ако мембраната е изпуснала и мотора смуче въздух от там се получава този ефект на скорост при спиране, ако при студен мотор сутрин имаш твърд или нестабилен педал на спирачките, значи със сигурност е от това

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dim
                      може да е от серво усилвателя на кормилото, ако мембраната е изпуснала и мотора смуче въздух от там се получава този ефект на скорост при спиране, ако при студен мотор сутрин имаш твърд или нестабилен педал на спирачките, значи със сигурност е от това
                      Dim, аз карам 146 1.3 боксер и сутрин /не винаги/ педала на спирачките ми е по-твърд. Някой път, когато колата свали оборотите за момент, дори и да е топла, пак го усе6там. Мислиш ли, че и при мен е от сервото на волана и ако да, как се отстранява проблема?
                      146 1.3 боксер 96г.

                      Comment


                      • #12
                        мисля че проблема е пак в тази мембарна, сутрин при студена кола се усеща най добре, дори можеш да чуееш съскане от педала ако се заслушаш, натискай много кратно когато е намаясто сутрин при запалил мотор, сигурно се чува съскане, просто си диша от усилватела, това си е опасен проблем защото можеш да останеш без спирачки някой ден... а иначе се купува ново, можш и сам да си го смениш но струва над 150 лв, забравил съм цената. а за предния ми пост, съм сбъркал, това е усулвателя на спирачката, не на кормилото, неволна грешка при толкова термини

                        Comment


                        • #13
                          Ще го проверя още утре. Целият сервоусилвател ли се сменя? Няма ли начин да се смени само мембраната или друг конкретен детайл, от който идва проблема?
                          Благодаря ти!
                          146 1.3 боксер 96г.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dim
                            може да е от серво усилвателя на кормилото
                            на кормилото?

                            иначе принципно серво - на спирачките щато за това трябва д астава въпрос се ремонтира - поне на теория
                            ама не си заслужава
                            аа
                            и не се сменя лесно
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              сменя се цялото то е почти капсуловано, ще искара още 10 години поне , а и е по сигурно, усеща се и по добра работа на спирачките, усилието намалява...

                              Comment

                              Working...
                              X